dimecres, 6 de novembre del 2013

La millor etapa d’esportista

La temporada passada vaig aconseguir els millors resultats com a esportista en Slàlom. Els objectius que m’havia marcat es van “assolir”... i de fet no m’ho esperava...i a més a més al Campionat d’Espanya que es va celebrar a La Vila Joiosa (Alacant): Tercer lloc en la Prova Cronometrada com en la Prova Individual i Primer en la Prova per Equips (format amb companys de Vigo i Caceres).
Per això tinc ganes d’agrair a tots els Tècnics que m’han ajudat a complir aquest somni al llarg de tots els anys que porto competint...l’Edu, l’Esperanza, la Jasmina, la Cristina, la Mireia, l’Arnau, en Rafa, el Jordi i el darrer, en Gerard. Com també a tots els meus amics i amigues que m’han fet costat i m’han donat ànims en cadascuna de les competicions que anava realitzant.
Com ja arriba sent tradició en el nostre Club Esportiu, aquets any toca nou tècnic! És diu Àngela i per ara sembla que aquest any em faran treballar de valent!!!
Aquesta nova temporada la veig amb molta il·lusió, vist els resultats que vaig fer l’any passat. Això implica treballar molt per tal de mantenir, assegurar i si podem... superar les els objectius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada