dimarts, 5 de maig del 2009

Esport adaptat

Hola em dic Joan, tinc 26 anys i sóc de Lleida. Sóc un dels membres del grup disseny gràfic, de l’associació AREMI. Avui no us penjarem cap disseny, sinó que us vull parlar d’un dels meus hobbies: l’slalom. L’slalom és un esport adaptat que consisteix en sortejar uns obstacles en un mínim de temps,en un circuit tancat.
I perquè em servei, i perquè m’agrada l’slalom? Doncs unes de les coses principals es que m’ajuda a controlar la cadira, sobretot quant vaig pel carrer. També aquest esport m’ajuda a pensar molt lo que faig, a concentrar-me i a parar molta atenció a tot arreu per a on passo. també m’ajuda a supurar-me en nou reptes.
Gràcies a aquest esport puc dominar molt més la cadira. M’ha fet ser dos anys campió de Catalunya i m’han fet viatjar per tot Espanya gracies als campionats. ja he anat a 5: Alacant, Hondarribia, Barcelona, Vigo (pel qual vaig pujar per primera vegada en un avió), Granada i aquest any toca anar cap a Lleó. Competir en els estatals em permet conèixer gent de tota Espanya i de altres països.





Si voleu saber més coses d’aquest esport o altres esports adaptats visiteu la pagina de la Federació, http://www.fecpc.cat/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada