dilluns, 15 de juny del 2009

Ei!!!, que encara hi som...

Desprès d'una temporada sense donar senyals de vida, el blog de GdG torna de nou al món virtual. Ha estat un període amb molta feina... de l'Associació, del Centre Ocupacional, ... i com no també preparant la sortida que vam fer fa dos setmanetes a Barcelona.

De fet, vam fer un viatget amb tres nois del grup. Va ser espectacular, ens ho vam passar "de lujo".

Varem fer les diferents visites per BCN :

• Les instal·lacions de TV3: increïble, grandiós, fabulós...no tenim imatges perquè no ens deixaren entrar la màquina, però si que ens van prestar una de video per grabar tota la visita (quin riure!!!).

• També vam fer una visiteta al Cosmocaixa... on podiem experimentar amb diferents andrómines científiques, contemplar els nostres estels al planetari o assabentar-nos bé de les conseqüències mortals que poden tenir les drogues (per cert molt bona exposició - recomanable)

• Passejar per Rambles avall, adentrant-nos al mercat de la Boqueria o a la plaça del Macba, d'ambient totalment urbà.

• Per tal que la sortida també tinguès un aspecte més laboral, varem visitar un CET (Centre Especial de Treball), que es dedica al Disseny Grafic. Vam apendre molt i vam absorbir molta de la feina e ideologia que estan portant a terme, per tal que en un futur, nosaltres també ho poguem assolir... Són el companys de " l'Odisseny", http://www.odisseny.com/ (visita'ls, tene una web molt llampant).

Entre moltes d'altres coses (l'alberg, les terrassetes-cervesetes, la paella al Port Olímpic, o la pel·li amb 3D de l'Imax...), això va ser la sortideta que vam fer a principis de juny el minigrupet de GdG.

A continuació us deixem amb un petit montatge-resum de la sortida...